120303

Jag har varit på en mysig tur igenom gamla stan med Debora. Hon är en av mina bästa vänner från gymnasietiden som jag inte har träffat på nästan ett år. Vi åt en underbar vegetarisk buffé på Hermans vegetariska restaurang. Ifall ni skulle befinna er i Stockholm någon gång så rekommenderar jag verkligen denna restaurang vare sig du är vegetarian eller inte eftersom att de serverar den fräschaste maten jag någonsin ätit. Allt är ekologiskt och kravmärkt, man har dessutom enligt mig, Stockholms vackraste vy från fönstret.
Det var ett otroligt fint väder ute idag, jag glömde kameran hemma vilket var synd, men ifall jag får tid över imorgon så ska jag ta och fota lite. Just nu håller jag på att tvätta massa, massa tvätt. Men det känns som att jag fungerar effektivare nu när min kille inte är hemma. Han trycker alltid ner mig i sängen och kramar om mig och det går liksom inte riktigt att slita sig loss från trots när jag har massor av saker jag vill göra.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0