Jag är inte död

Jag är ledsen över mitt blogguppehåll de senaste dagarna. Jag har helt enkelt varit utan internet och haft fullt upp med mitt projektarbete. Under tre dagar bodde jag hos Anna och jobbade hårt med vår rapport. Vi diskuterade, skrev, tränade, lagade supergod mat och tidvis kollade vi på "The big bang Theory". Jag kan säga att jag inte varit så produktiv på väldigt länge.
På torsdagskvällen kom jag hem för att fixa det sista och få träffa min kille en sista gång innan jag skulle fara till Lund. Det var mysigt att ses efter så länge och eftersom jag inte kommer att kunna träffa honom igen förrän om en vecka så bestämde vi oss att gå på SPA-weekend när jag kommer tillbaka.
Jag befinner mig för tillfället hos mina föräldrar och syster. Idag spenderade vi dagen i Landskronas ishall för att heja på min syster när hon skulle tävla i konståkning. Hon är riktigt duktig och jag känner mig så jäkla stolt! En lillasyster som pendlar mellan att vara etta och tvåa i Lund är det inte alla som har.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0