Macarons!

Jag och Anna frossade i ett par Macaroner när vi jobbade med projektet. Det gick väldigt bra för oss idag. Vi har jobbat enligt planeringen hittills och har i princip klarat våra deadlines (som vi har satt till oss själva). Det hela känns megabra efter dagens arbete.
Jag lunchade med en barndomsvän på Electrolux idag. De är sponsorer till svenska kocklandslaget så deras mat är gudomligt god. Det var helt enkelt underbart att få träffa min vän och äta en av de godaste svenska husmanskosterna jag någonsin smakat. Det var högrev med klyftpotatis, man fick ta så mycket man ville men eftersom jag inte ville verka glups eller så, tog jag inte så mycket...Men om jag får ett jobb där, då jävlar!
Eftermiddagen bestod av fortsatt arbete på Wienerkonditoriet. Jag, Anna och hennes kille satte oss i ett mysigt hörn och pluggade med en god fika fram till typ sex. Hela den här dagen har typ bestått av godsaker, haha!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0