Nya produkter!

Jag lovade igår att jag skulle visa vad jag fick hem efter shoppingen. Jag köpte en ögonpenna som är lite lila-aktig skimmrig från Clinique. De hade ett erbjudande som innebar att man fick en necessär full med produkter om man köpte två produkter eller mer. Jag köpte två ögonpennor totalt; en till mig och en till Anna. Sen köpte jag två superfina nagellack som ni kan se på bilden till höger. Den ljusrosa är superfin till vardags och den mörkrosa är perfekt till fest. De var inte alls dyra, men eftersom jag hade en kupong så fick jag nagellacken gratis.^^
Resten av sakerna på bilden fick jag gratis, tro det eller ej! Jag har inte provat allt än men ögonkrämen, ögonpennan, och läppstiftpaletten till vänster har jag testat.

Cliniques ögonkräm är en av de skönaste krämerna jag testat. Den smälter in i huden och lämnar huden silkeslen, återfuktar och minskar puffigheten. Helt klart värt att rekommendera!
Det känns som att alla produkter kommer räcka i ett år för mig. Jag kommer att skriva en recension på varje produkt när jag testat dem. Håll utkik!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0