Spontanfotografering

Idag var jag på Västermalmsgallerian och fick en gratis plåtning. Jag visste inte alls om att de hade ett sånt event idag. Kände mig inte jättefräsh med hår åt alla håll, osminkad och med myströjan utan några accesoarer. Men det var ett makeupproffs som erbjöd sig att sminka mig vilket jag (såklart) tackade ja till. Jag fick prova på märke som jag inte kände till alls, nämligen FÄRG. Deras produkter har lite samma stuk som MakeUpStores och enligt mig så hade de väldigt fina färger med mycket pigment och skön konsistens, speciellt läppglanset. Det jag har på läpparna i bilden är en fin nude-rosa läppglans som inte känns ett dugg klistrigt jämfört med Juicytubes och det smakade dessutom gott:)

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0