120507

Jag har haft en superbra dag! Nu är vårt kandidatarbete inlämnat till både skolan och Atlas Copco, vi körde vår presentation i skolan idag och det enda som återstår är presentationen åt Atlas Copco om ca två veckor.
Under de senaste dagarna har jag inte hunnit blogga eftersom jag har haft alldeles för mycket. Jag och Anna har jobbat nästan 24/7. Vi jobbade 18 timmar och sov i sex timmar, sen jobbade vi i 14 timmar. Igår natt jobbade vi fram till 3 på natten och redovisade i morse vid åtta. Vi var helt slutkörda efter allt jobb men både Anna och jag känner oss jättestolta över vårt arbete.
Trots allt jobb har jag ändå lyckats fixa några goda måltider som ni kan se nedan. Men som ni förstår blev det även en hel del halvfabrikat och hämtmat under dessa dar.
Men det som gjort mig absolut gladast idag är ändå nyheten om att jag ska på ett internship i Kina i sommar!!!!!!! :) Jag är så himla glad eftersom det är vad jag har hoppats på att få i flera månader. Ni kommer kanske ihåg hur nervös jag var inför intervjun för nästan en månad sedan? Jag ska bege mig till en stad som heter Kunshan i södra Kina. Det är en ort som ligger ca en timme med tåg från Shanghai (!!!!!). Jag är superpepp över att få jobba där i sex veckor, äta massor med godsaker, billig shopping och kanske köra en och annan photoshot? Det vore dessutom super att få resa runt lite förutom att hälsa på släktingar. Jag vill så himla gärna åka till Sydkorea efter de floderna av tårar som har vällt ut av att kolla på koreansk drama...

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0