120510

Hoppas att ni har haft en fin dag. Själv har jag suttit hemma med skolarbete. Jag har tenta på lördag så här hemma pluggas det för fullt! När jag får en stund över kollar jag lite resetips i Shanghai. Jag vill ju upptäcka denna stora stad...Kinas motsvarighet till New York kan inte vara lite att se.
Jag har varit i Shanghai sedan tidigare men aldrig själv och aldrig på det här sättet. Så därför är jag extra pepp och sugen på att få göra precis vad jag vill och när jag vill. Det kommer att bli en helt annorlunda upplevelse som jag aldrig kommer att glömma.
Iallafall, imorgon bitti ska jag träffa min nye chef som jag ska jobba under i Kina. Sen ska jag träffa en tjej jag kommer att jobba ihop med när jag är i Kina. Det kommer att bli skoj men det blir att gå upp tidigt som tuppen imorgon.
Nattinatti!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0