Fin dag

Idag har jag varit ute och njutit av det fina vädret. Jag och älskling har joggat ute för första gången detta året. Efter träningen gick vi till Harpaviljongen och käkade lunch. Det var supermysigt eftersom vi satt i uteserveringen mitt bland blommorna.
Efter maten gick vi och handlade och fyllde på kylen med massa godsaker. Resten av dagen har vi bara chillat hemma. Jag har jobbat på lite grejer, städat och sorterat lite. Snart ska vi bege oss ut och ta en öl med min killes polare för att se champions league.
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie Mattsson

Du är så snygg så det är inte klokt! :)



2012-05-19 @ 20:58:36
Postat av: Fei Ying

Tack Marie! Du me:)

2012-05-20 @ 23:52:54
URL: http://feisreality.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0