Förlåt för låg uppdatering

Tja bloggen!
Jag har pluggat inför tenta, haft tenta och fortsatt jobba med en inlämning och därför varit lite frånvarande från bloggen.
Nyss var jag på party för Hans. Han ska flytta och hade en utflyttningsfest ikväll vilket var superkul. Jag drack Briska med Elina och spelade pingis med Otto. Sen snackade vi om Kinaresan. Hela det gänget på sex pers från min sektion ska ju åka till Beijing och Shanghai i sommar. Vi kommer att ses och festa ihop och jag är så sjukt peppad.
Haha...det blir jag Kenneth och Tommy som är kineser med ett gäng vitingar (Laowai). Vi skojade om att vi skulle ta betalt av de som ville fottas med de vita.
För er som inte är så medvetna om hur det är på vissa ställen i Kina, så kan jag berätta att det brukar komma kineser som blir helt hysteriska av att se vitingar och därför alltid kommer fram och vill ta kort. När jag var på kinesiska muren med mina svenska vänner så blev vi stoppade minst 20 gånger. De trodde jag var deras guide.
Nu tänker jag lägga mig, godnatt sötisar!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0