Halloweenhelg - 鬼节

Halloweenhelgen är den bästa högtiden jag vet för det betyder att man får klä ut sig! Igår förberedde jag mig tillsammans med bästis och förfestade med några vänner. Kvällen avslutades med att skrämma alla på stureplans dansgolv. Här ser ni en bild på hur jag såg ut precis före makeovern.
 
Här har ni en liten närbild på mina halloween-naglar.
Med blondie på huvudet och en klänning från nian plus ett kilo smink på ansiktet så blev jag barbie...typ.
Efter lite blod, tugg och brännskador så blev jag...
...Zoombie-barbie. Här är en bild på mig och Zoombie-Alice.
 
Vi hade en superrolig kväll för jag och Anna väckte många olika reaktioner. Vissa kippade efter andan och tittade skräckslaget och vissa blev så imponerade att de kom fram och ville snacka. Har ni klätt ut er något under Halloween i år?

Kommentarer
Postat av: elin

läskig

2012-11-03 @ 20:51:28
Postat av: love&peace

Snygga naglar och coolt sminkat! :)

2012-11-12 @ 12:58:52
URL: http://loveandpeace.blogg.se

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0