Förlåt för det långa uppehållet

Jag har helt enkelt haft för mycket för mig med vännerna och att anpassa mig till mitt vanliga liv som inkluderar intensivt studerande, diskning och städning. Mitt i allting kom min kusin från Kina på besök vilket jag tycker är superkul! Hennes intressen är lite som mina; matlagning, mode och att äta (!!!) Men hon är kanske mig gånger 10...Här kommer iallafall lite bilder från de senaste dagarna hon har varit med mig.
Min fina kusin <3
Jag bakade scones den första morgonen hon var i Stockholm. De blev faktiskt lyckade och var jättegott tillsammans med blåbärsmarmelad, smör och ost kombinerat med te från Ladurée.
Såklart dekorerar hon mycket bättre än mig också.
Kvällsmaten ikväll var utsökt^^
...och desserten likaså. Vi hörs mer imorgon^^
 

Kommentarer
Postat av: Elisabet liu

jag tycker det verkar väldigt trevligt .

2012-09-12 @ 21:27:04
Postat av: Elisabet liu

jag tycker det verkar väldigt trevligt .

2012-09-12 @ 21:27:06

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0