Lips

God förmiddag fina! Vad kan vara bättre än att starta denna tisdagen med finaste Amelie på badmintonbanan? Efter en svettig match tog  vi en långfrukost och slappade i bastun. Nu har jag fixat mig i ordning och sitter med skolarbete, senare idag ska vi åka på studiebesök på Scania. Tisdag i all ära, jag inviger mitt nya läppglans Vernis A Lévres från YSL. Det måste vara det absolut bästa läppglans/läppstift jag testat. Jag kommer absolut att köpa den igen och säkert i fler färger. 
 
 
Läppglans konsistensen skiljer sig från andra jag testat. Den är liksom lite vattning först, men tjocknar efter några sekunder. Sitter länge trots mycket ätande och drickande och har mycket pigment. Jag valde en lite rosa-nudig ton i nr 19. Det borde tilläggas att jag även kan ha den på torra läppar och "cracked lips" eftersom den känns återfuktande. Läpparna känns helt enkelt bättre med dem än utan. Så, för att sammanfatta; jag rekommenderar den varmt! GÅ Å KÖP! :D
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0