Saknaden tar över

Ibland blir man tvungen till att säga farväl till en nära vän, vilket är något jag fick göra idag. Jennie ska åka iväg till USA och studera där under ett år och det känns redan tomt. Hon kommer visserligen inte åka och börja plugga nu på en gång. Men jag kommer knappt få träffa henne igen innan hon åker så vi passade på att gå till ett mysigt tapasställe ikväll. 
 
Vi beställde in massor av god tapas och dessert och blev supermätta. Stället ligger på Söder och heter la Cucaracha och jag tyckte att bläckfiskringarna var supergoda, så råkar ni gå förbi stället så rekommenderar jag att ni besöker restaurangen. 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Saknar dig fina Fei! Men vi får hitta på mycket kul då jag kommer tillbaka. Det var en jättemysig middag vi hade på söder! Puss!

2013-09-24 @ 03:26:34

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0