First day at work

Jag har haft en jättetrevlig introduktionsdag på jobbet. Min chef och mina kollegor är jättesnälla och det känns verkligen kul att jobba med något intressant. Jag fick en grundlig genomgång och fick verkligen se djupet av företaget...bildigt.
Jag fick en guidad tur tjugo meter ner under kontorsgolvet för att se företagets produkter. Hur coolt som helst!
Jag sitter i den runda delen av byggnaden på höger sida ovanför. Sen var jag bland gångarna tjugo meter ner. Dessutom finns det fler gångar ytterligare tjugo meter ner men där nere var jag inte.
På väg hemåt blev jag fotad av min härliga vän Carl efter en mingelkväll nere i grottorna.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0