haha...godnatt :)

Efter en tenta så hittade jag det här på citatväggen:
Carl: "Nu börjar Feis tenta, heja Fei!", Nadan: "Vi får hoppas att hon inte FEIlar", Jonathan: "Ja, då skulle hon komma med en sadFEIce.", Carl: "Eller FEIkad SadFEIce", Nadan: Jag tycker inte vi skriver upp alla i wallen", Jonathan: "Jo men vadå, det är FEIsTime..."
 
Jag sitter just nu och dricker en kopp vaniljte i ett ganska muntert humör men är så sjuukt trött just nu! Jag sov bara 5 timmar igår eftersom jag skulle upp tidigt för en en fotoshot. Jag provade att ha mitt nya rouge NARS ORGASM kombinerat med Benfits HOLA och verkligen ääälskar kominationen. Tyvärr syns det inte så bra på bilden så jag får visa nästa gång jag har det på. 
 
Jag jobbade med ett skolprojekt med min grupp resten av dagen och lagade mat. Vi var hemma hos Felicia och det blev en underbart god purjolökssoppa, en lyxig sallad och lite bröd.
 
Efter en jättemysig eftermiddag drog jag ut på en joggingrunda, tvättade, handlade och lagade mat. Sen har jag bara myst framför serier och lite jobb. Nu måste jag sluta innan jag somnar snart.. Hoppas att ni hade en lika fin lördag som jag! Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0