Just another lovely day in Lund

Idag lyxade jag till det med sushi tillsammans med min kära vän Marie som jag nämnde om i förra inlägget angående klotterboken. Idag fick jag se den live! Jag tycker det är supercoolt med hur hon förvandlade sin idé till en produkt.
Bild på fina Marie.
 
Jag önskar själv att jag hade tid och resurser till att ta fram en produkt. Men tiden räcker inte till, iallafall för mig under resten av det här året. Det är nämligen så att jag redan har hunnit planera in fram till december och nästan in i januari med saker. Det känns såå typiskt mig, men självklart kommer jag att kunna planera in annat under tiden också. Jag vet att jag trivs väldigt bra med att ha många bollar i luften, och känna att jag gör något intressant och kul eller givande.
Jag vet att denna vår har varit turbulent sen jag började med Armada. Det har varit mycket mer jobb än jag hade förväntat mig, vilket har gjort att jag har fått prioritera bort en del. Det känns självklart tråkigt, men samtidigt har jag fått tillbaka hundra gånger om. 
 
I sommar kommer jag ta det lugnt så att jag kommer att kunna orka hösten. Just nu vill jag bara klara av min sista tenta och få sommarlov! Vi hörs snart igen:)
 
 
 
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0